Cume sceglie Globe Casters

Cumu sceglieRuote di globu

Using casters pò riduce a forza di travagliu è aumentà l'efficienza di u travagliu. U caster ghjustu deve esse sceltu da u modu di l'applicazione.condizione è dumanda (per esempiu facilità, risparmiu di travagliu.durabilità).Thho fattori deve esse cunsideratu cum'è seguita:
A capacità di carica
(1) Carica: T=(E+Z)/M
T = ogni caster load
E = u pesu di u veiculu
Z = u pesu di l'ughjettu in muvimentu
M = quantità di caster di carica efficiente (a pusizione è a diversa distribuzione pesante deve esse cunsiderata)

■ Agilità
(1) L'accessori cù un picculu attritu (per esempiu, u cuscinettu à sfera) o quelli dopu à trattamentu speciale (per esempiu, quenching) deve esse scelti per assemblà a parte di rotazione di un caster (u turnu di u quadru è u rollu di a rota), per fà rende a caster flessibile, durevole è si move facilmente.
(2) Greater eccentricità, turning più flexible. A capacità di carica hè pertinente per esse ridutta.
(3) U diametru più grande di a rota hè, u menu forza hè necessariu per spinghje, è hè ancu più amichevule à u pianu. Per una stessa distanza, una rota più grande si rotola più lentamente paragunendu cù una più chjuca.A rotazione lenta riduce a generazione di calore è a distorsione. Face i roti più grande più durable. Sceglite una rota più grande se l'altezza di muntatura hè permessa.
A velocità di muvimentu
A dumanda divelocità di caster: à a temperatura mormale è in u pianu lisu, a vitezza deve esse più bassa di 4KMH è ci sò intervalli statichi durante u tempu di travagliu.
■ Ambiente applicatu
I materiali di u pavimentu, i barrieri, i residui è l'ambiente speciale, cum'è scarti di ferru, temperatura alta o bassa, grande acidità è alkalescenza, liquore d'oliu, solvente chimicu è elettricità antistatica, deve esse cunsideratu quandu sceglite u caster. in un ambiente speciale deve esse fattu di materiali speciali.
■ Avvisu di montaggio:
Piastra: a piastra ftted deve esse leveled, hard and firm.Plate: u piattu ftted deve esse leveled, hard and firm.Threaded: Un shim di primavera deve esse stallatu inseme per evità perdi.

Capacità di Materiale di Rota è Caratteristica
6


Tempu di Postu: Nov-03-2022