Comu sceglie Caster Wheel

Ci sò numerosi tipi di roti di caster per i casters industriali, è tutti venenu in una varietà di dimensioni, tippi, superfici di pneumatici è più basati in diversi ambienti è esigenze di applicazione.Eccu una breve spiegazione nantu à cumu sceglie a rota ghjusta per i vostri bisogni.

1.Determine u diametru di a rota
Di solitu determinamu u diametru di a rota secondu u pesu di u cuscinettu è l'altezza di l'installazione.Hè più faciule per spinghje è a capacità di carica hè più grande quandu u diametru di a rota hè più grande, chì prutege ancu a terra da danni.

2.Choose u materiale rota
A prima cosa da cunsiderà hè a dimensione di a strada chì a rota serà aduprata, l'ostaculi chì ponu esse in a strada (cum'è rottami di ferru, oliu o altri elementi), e cundizioni ambientali (cum'è alta temperatura, temperatura normale o bassa temperatura). ) è u pesu chì a rota pò carricà.Una volta questi trè cose sò stati pigliati in cunsiderà, l'utilizatori ponu sceglie un materiale di rota adattatu.
Roti di nylon o roti di ghisa presentanu una grande resistenza à l'usura chì li rende ideali per l'usu in terreni accidentati o spazii cù sustanzi residuali.
In un terrenu liscio, senza ostaculi è puliti, roti di gomma, roti di poliuretano, roti pneumatici o roti di gomma sintetica deve esse selezziunati, tutti chì presentanu un rendimentu mutu è una elasticità eccellente.
Quandu u travagliu à a temperatura alta o bassa temperatura speciale, o l'ambienti di u travagliu differenze di temperatura sò significativi, l'utilizatori anu da sceglie metalli o altri materiali resistenti à a temperatura alta per i roti.
In i lochi induve l'elettricità statica hè prevalenti è deve esse evitata, hè megliu aduprà roti anti-statici speciali o roti di metallu (se a terra ùn hè micca bisognu di prutezzione).

Quandu ci hè una grande quantità di medicu corrosivu in l'ambiente di travagliu, i roti cù una resistenza à a corrosione eccellente è i trasportatori di roti in acciaio inox anu da esse sceltu per quessa.
I roti pneumatici sò ancu adattati per carichi ligeri è superfici di strada irregolari è morbide.
Di solitu determinamu u diametru di a rota secondu u pesu di u cuscinettu è l'altezza di l'installazione.Hè più faciule per spinghje è a capacità di carica hè più grande quandu u diametru di a rota hè più grande, chì prutege ancu a terra da danni.A prima cosa da cunsiderà hè a dimensione di a strada chì a rota serà aduprata, l'ostaculi chì ponu esse in a strada (cum'è rottami di ferru, oliu o altri elementi), e cundizioni ambientali (cum'è alta temperatura, temperatura normale o bassa temperatura). ) è u pesu chì a rota pò carricà.Una volta questi trè cose sò stati pigliati in cunsiderà, l'utilizatori ponu sceglie un materiale di rota adattatu.


Tempu di Postu: Dec-07-2021