Storia di e rotelle è roti

In tutta a storia di u sviluppu umanu, a ghjente hà creatu assai grandi invenzioni, è l'invenzioni anu cambiatu assai a nostra vita, uruote di rotellesò unu d'elli. In quantu à u vostru viaghju di ogni ghjornu, sia in bicicletta, in autobus, o in vittura, sti veiculi sò trasportati daruote di rotelle.

98

People in l 'uggetti pisanti falà u logu, à traversu u log rolling trasportu di merchenzie, è più tardi da u logu inspiratu inventatu i roti caster, i roti caster deve esse à u listessu tempu cum'è a vittura, una solarota di casterùn hè micca utile, parechjiruote di rotellecumminati cù e forche di roti, viti è noci, chì ponu ghjucà u so rolu.

424463

Rota di casterinclude ruote girevoli, rotelle fissa e girevoli con freno doppio o con freno laterale, girevolecasterhè ciò chì chjamemu rota universale, pò rotà 360 °, caster fissu hè ancu chjamatu caster direzzione, ùn hà micca struttura rotativa, ùn pò micca rotà, hè di solitu utilizatu cù questi dui casters.

Foshan Globe Caster hè un fabricatore prufessiunale di ogni tipuruttine.Avemu sviluppatu ottu serie è più di variità 1,000 attraversu a migliione constante è l'innuvazione.I nostri prudutti sò largamente cummercializati in Europa, Stati Uniti, Africa, Mediu Oriente, Australia è Asia.

IMG_1324
Cuntattateci oghje per inizià u vostru ordine.


Tempu di Postu: 27-Sep-2022