Introduzione di u numeru di l'articulu di u produttu Globe Caster

UCaster di globuU numeru di u pruduttu di a rota hè custituitu da 8 parti.

1. Codice di serie: Serie EB di ruote per impieghi leggeri, serie EC, serie ED, serie di ruote per impieghi medii EF, serie EG, serie EH di ruote per impieghi pesanti, serie EK di ruote per impieghi extra pesanti, serie di ruote per carrello EP, ES Rota unica pesanteserie, serie di rota di carrelli elevatori ET.

30

2.Codice di tippu di cuscinetti: cuscinetti à sfera, cuscinetti à rulli, rota nuda, cuscinetti pianu, cuscinetti derlin

Trattamentu di a superficia 3.Bracket: zincatura blu, zincatura culurata, zincatura gialla, cromatura, placcatura in oro, acciaio inox, finitura di cottura, etc.

4. Codice di diametru di a rota: 1.5 inch, 2 inch, 2.5 inch, 3 inch, 3.5 inch, 4 inch, 5 inch, 6 inch, 8 inch, 10 inch, 12 inch, etc.

codice materiale 5.Wheel: rota polyurethane,rota di nylon, rota di gomma artificiale.Rota PP, rota antistatica, rota d'alta temperatura, rota d'elevatore, rota di gomma, rota di ghisa, rota di mobili, etc.

2

6. Codice di categuria di furchetta: forchetta girevole, forchetta fissa, girevole con freno, gambo filettato, gambo filettato con freno, foro per bullone, foro per bullone con freno, rota unica.

7. Codice di tipu di frenu: Frenu di metallo, Frenu laterale di metallo, Frenu di nylon,

8. Dust cover tipu codice: dust cover plastica, dust cover di metallu

Foshan Globe Caster hè un fabricatore prufessiunale di tutti i tipi di rotelle.Avemu sviluppatu dece serie è più di variità 1,000 attraversu a migliione constante è l'innuvazione.I nostri prudutti sò largamente cummercializati in Europa, Stati Uniti, Africa, Mediu Oriente, Australia è Asia.

Cuntattateci oghje per inizià u vostru ordine.


Tempu di Postu: Nov-12-2022