Sapete di a parte di i casters ?

Quandu vedemu unu sanucaster,Ùn sapemu micca di a parte di questu .O ùn sapemu micca cumu installà un caster .Ora vi farà sapè ciò chì hè u caster è cumu si stallanu.

I cumpunenti principali di i casters sò:

Roti singole: Fatte di materiali cum'è gomma o nylon per u trasportu di merchenzie per a so rotazione. Avemu diversi tipi di rota unica:Rotella in PU, rota di gomma ,rota di nylon ,Rotella in PP,TPR caster wheel è cusì.

40-1340-1440-19

Forchetta d'acciaio : questu hè u supportu, muntatu nantu à u trasportu, cunnessu à e roti.

Cuscinetti: scorri per trattà a carica pesante è a guida di risparmiu di travagliu. Avemu qualchì tipu di cuscinetti, cum'è cuscinetti à sfera, cuscinetti à rulli, boccole, o nudi, senza cuscinetti.

Frenu: un frenu chì chjude a direzzione è mantene e rotelle. Avemu tipi di frenu, cum'è frenu duale, frenu laterale o frenu unicu.

Shaft: culligamentu di u cuscinettu è u quadru di supportu, chì porta a gravità di e merchenzie.

Copertura anti-imballaggio: per evità l'ughjettu in u spaziu trà a rota è u supportu, per prutegge a rota pò rotà liberamente.

1

Avà, forse avete capitu ciò chì sò i casters è cumu installà unurota di caster.

Foshan Globe Casterhè un fabricatore prufessiunale di tutti i tipi di rotelle.Avemu sviluppatu dece serie è più di variità 1,000 attraversu a migliione constante è l'innuvazione.I nostri prudutti sò largamente cummercializati in Europa, Stati Uniti, Africa, Mediu Oriente, Australia è Asia.

Cuntattateci oghje per inizià u vostru ordine.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022