Circa l'accessori Caster

1. Doppiu frenu: un dispusitivu di frenu chì pò chjude a direzzione è riparà a rotazione di e roti.

2. Frenu laterale: un dispositivu di frenu installatu nantu à a manica di l'arbulu di a rota o a superficia di i pneumatici, chì hè cuntrullatu da u pede è riparà a rotazione di e roti solu.

3. Bloccu di direzzione: un dispositivu chì pò chjude u cuscinettu di u cuscinettu di a direzzione o u turntable usendu un bullone anti-primavera.Blocca u caster mobile in una pusizione fissa, chì trasforma una rota in una rota multi-purpose.

4. Anellu di polvera: hè stallatu nantu à u bracket turntable up and down per evità a polvara in i cuscinetti di u volante, chì mantene a lubricazione è a flessibilità di a rotazione di a rota.

5. Dust Cover: hè stallatu à l'estremità di a rota o di a manica di l'arbulu per evità a polvera da ghjunghje nantu à e roti caster, chì mantene a lubricazione di a rota è a flessibilità di rotazione.

6. Copertura anti-wrapping: hè stallatu à l'estremità di a manica di rota o di l'arbulu è nantu à i pedi di forchetta di u bracket per evità altri materiali, cum'è fili magre, corde è altre avvolgimentu sundry in u spaziu trà u bracket è e roti, chì ponu mantene a flessibilità è a rotazione libera di e roti.

7. Marcu di supportu: hè stallatu in u fondu di l'equipaggiu di trasportu, assicurendu chì l'equipaggiu resta in una pusizione fissa.

8. Altru: cumpresu u bracciu di steering, lever, anti-loose pad è altre parti per scopi specifichi.


Tempu di Postu: Dec-07-2021