Cumu sceglie e rote adatte

1. Sicondu l'ambiente d'usu

a.Quandu si sceglie un purtatore di rote adattatu, a prima cosa da tene in contu hè u pesu di a rotella. Per esempiu, in i supermercati, e scole, l'uspidali, l'edificii d'uffiziu è l'alberghi, u pianu hè bonu, lisciu è e merci trasportate sò generalmente leggere, ciò chì significa chì ogni rotella porterà circa da 10 à 140 kg. Dunque, una opzione adatta hè un purtatore di rote placcatu furmatu cù un prucessu di stampaggio nantu à una piastra d'acciaio sottile (2-4 mm). Stu tipu di purtatore di rote hè leggeru, flessibile è silenziu.

b.In lochi cum'è fabbriche è magazzini induve u muvimentu di carichi hè più frequente è u caricu hè più pesante (280-420 kg), ricumandemu di utilizà un purtatore di roti fattu di una piastra d'acciaio di 5-6 mm di spessore.

c.S'ellu hè adupratu per trasportà oggetti più pesanti cum'è quelli chì si trovanu cumunemente in e fabbriche tessili, fabbriche d'automobile, o fabbriche di macchine, per via di u grande caricu è di a longa distanza di marchja, ogni rota deve esse capace di trasportà 350-1200 kg, è esse fabbricata cù un supportu di rota in piastra d'acciaio di 8-12 mm di spessore. U supportu di rota mobile usa un cuscinettu à sfere pianu, è u cuscinettu à sfere hè muntatu nantu à a piastra inferiore, chì permette à a rota di supportà u caricu pesante mantenendu una rotazione flessibile è una resistenza à l'impattu. Ricumandemu di utilizà roti in nylon rinforzatu (PA6) super poliuretanu o gomma impurtata. Basatu annantu à i bisogni specifichi di l'applicazione, pò ancu esse galvanizatu o spruzzatu cù un trattamentu di resistenza à a corrosione, è ancu datu un disignu di prevenzione di l'avvolgimentu.

d.Ambienti particulari: i lochi freddi è à alte temperature mettenu in opera una grande tensione nantu à e rote, è à temperature estreme, ricumandemu i seguenti materiali

· basse temperature sottu à -45 ℃: poliuretanu

· alte temperature vicine o superiori à 230 ℃: ruote girevoli speciali resistenti à u calore

2. Sicondu a capacità portante

Durante a selezzione di a capacità portante di e rote, l'utilizatori devenu tene contu di margini di sicurezza specifichi. Usemu e rote à quattru rote più cumunemente aduprate cum'è esempiu, ancu s'è e scelte devenu esse fatte secondu i dui metudi seguenti:

a.3 rote chì sustenenu tuttu u pesu: Una di e rote deve esse suspesa. Stu metudu hè adattatu per l'applicazioni induve e rote sustenenu un slanciu più grande nantu à e cundizioni di u terrenu sfavorevoli mentre si movenu merci o equipaggiamenti, in particulare in quantità di pesu tutale più grande è più pesante.

b.4 rote chì portanu un pesu tutale di 120%: Stu metudu hè adattatu per e cundizioni di u terrenu chì sò bone, è l'impattu nantu à e rote hè relativamente chjucu durante u muvimentu di merci o equipaggiamenti.

c.Calculà a capacità di carica: per calculà a capacità di carica necessaria per e rote, hè necessariu cunnosce u pesu mortu di l'attrezzatura di consegna, u caricu massimu è u numeru di rote è rote aduprate. A capacità di carica necessaria per una rota o una ruota hè calculata cusì:

T= (E+Z)/M×N

---T = u pesu di carica necessariu per una rota girevole o una caster

---E = pesu mortu di l'equipaggiu di consegna

---Z= carica massima

---M = u numeru di rote è rotelle aduprate

---N= Fattore di sicurezza (circa 1,3 - 1,5).

Si deve fà attenzione à i casi induve e rote saranu esposte à un impattu significativu. Non solu si deve sceglie una rota cù una grande capacità di carica, ma si devenu ancu sceglie strutture di prutezzione da l'impatti appositamente cuncepite. Sè hè necessariu un frenu, si devenu sceglie rote cù freni singuli o doppi.

· basse temperature sottu à -45 ℃: poliuretanu


Data di publicazione: 07 dicembre 2021