Rota industriale girevole in acciaio inox PU/TPR/Nylon

Descrizzione breve:

Materiale di a rota: PU

Tipu: girevole / fissu / cù frenu

Frenu: cù doppiu frenu

Diametru:100X50mm; 125X50mm, 150X50mm; 200X50mm

Trattamentu di superficia: acciaio inox

Marca: Globe

Origine: Cina

Ordine minimu: 500 pezzi

Portu: Guangzhou, Cina
Capacità di pruduzzione: 1000000 pezzi per mese
Cundizioni di pagamentu: T/T
Tipu: Rota rotante


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Vantaghji nantu à i nostri prudutti:

1. Materiali di alta qualità acquistati cù un cuntrollu di qualità strettu.

2. Ogni pruduttu verificatu strettamente prima di l'imballaggio.

3. Simu un fabricatore prufessiunale dapoi più di 25 anni.

4. L'ordine di prova o l'ordini misti sò accettati.

5. L'ordini OEM sò benvenuti.

6. Cunsegna puntuale.

7) Ogni tipu di rotelle è rote pò esse persunalizatu.

presentazione di a cumpagnia

Cuntattateci Oghje

Avemu aduttatu tecnulugia avanzata, equipaggiamenti è materiali di alta qualità per assicurà a flessibilità, a cunvenienza è a durabilità di i nostri prudutti. In diverse circustanze, i nostri prudutti anu resistenza à l'usura, à e collisioni, à a corrosione chimica, à e basse/alte temperature, senza binari, prutezzione di u pavimentu è caratteristiche di bassa rumorosità.

Rota girevole in PU da 75 mm, 100 mm, 125 mm, cù frenu à stelo filettatu (2)

Test

Rota girevole in PU da 75 mm, 100 mm, 125 mm, cù frenu à stelo filettatu (3)

Attellu

Cuncepimentu di piastra rotante di rota universale per carichi pesanti

E rotelle per carichi pesanti utilizanu di solitu una pista di sfere d'acciaio à doppiu stratu, stampatura, trattamentu termicu. Per a piastra rotante di e rotelle extra-pesanti, si utilizanu generalmente cuscinetti à sfere piatti o cuscinetti à aghi piatti cù una forza maggiore, è i cuscinetti conici sò abbinati, ciò chì migliora efficacemente a capacità di carica di e rotelle pesanti. Per a rota universale speciale resistente à l'impattu, a piastra rotante hè fatta d'acciaio forgiatu a matrice, chì hè finitu è furmatu, ciò chì evita efficacemente a saldatura di i bulloni di a piastra di cunnessione è migliora a resistenza à l'impattu di a rota cù una maggiore forza.

 

A differenza trà u frenu doppiu per rote per carichi pesanti è u frenu laterale

U frenu di e rote per carichi pesanti hè un tipu di parte di e rote. U so scopu principale hè di utilizà u frenu di e rote quandu a rota deve esse fissata è posizionata quandu a rota deve esse ferma. In generale, e rote ponu esse dotate di o senza freni. In i dui casi, e rote ponu esse aduprate nurmalmente. Nutate bè chì diversi freni ponu esse dotati secondu l'usu è i requisiti specifici di u cliente.

I freni di e rote piane per carichi pesanti sò diffirenti in diverse situazioni. Per esempiu, i freni cumpleti sò spessu chjamati freni doppi è i freni laterali sò diffirenti. In u casu di freni doppi, e rote piane saranu bluccate indipendentemente da se a rota gira o se u discu di u tallone gira. In u casu di freni doppi, hè impussibile di spustà l'uggetti è aghjustà a direzzione di rotazione. U frenu laterale blocca solu a rotazione di a rota ma micca a direzzione di rotazione di a piastra di u tallone, dunque in questu casu a direzzione di a rote piane pò esse aghjustata.

Doppiu frenu: Pò micca solu bluccà u muvimentu di a rota, ma ancu fissà a rotazione di u quadrante. Frenu laterale: Un dispositivu chì hè stallatu nantu à a boccola di a rota o a superficia di a rota è hè azionatu à manu o à pede. L'operazione hè di mette un pede, a rota ùn pò micca girà, ma pò esse girata.

Ci sò parechji tippi di freni doppi è freni laterali. I più cumuni sò i freni doppi in nylon è i freni in metallo, ecc., ma anu una cosa in cumunu, vale à dì, e rote fisse ùn giranu micca per impedisce u slittamentu cuntinuu. Dunque, a scelta di i freni à rote dipende da u vostru usu specificu. Ambienti diversi anu disinni diversi per i freni à rote. Benintesa, l'effettu serà diversu; ci vole à sapè ne prima di fà lu. Solu facendu ghjudizii è scelte pudemu esse più precisi.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu